سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زکات فطریه مردم کهگیلویه و بویراحمد از طریق ۳۰۰ پایگاه جمع آوری می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: کفارات، زکات فطریه و نذورات مردم این استان از طریق ۳۰۰ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  قباد مبشری  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت:   ۳۰۰ پایگاه ثابت و سیار اداره‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد نیز آماده دریافت کفارات، زکات فطریه و نذورات مردم استان هستند.

او افزود: مبالغ جمع آوری شده از محل کفارات، زکات فطریه و نذورات مردم کهگیلویه و بویراحمد در روز عید فطر امسال به زودی بین نیازمندان این استان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جمعیت زیر پوشش کمیته امداد این استان در قالب‌های مختلف از جمله زنان سرپرست خانوار، ایتام، فرزندان محسنین، ازکارافتادگان، خانواده زندانیان، دانشجویان و دانش آموزان است که خدمات و حمایت‌های لازم را در طول سال دریافت می‌کنند.

مبشری عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی برای جمع آوری کفارات، زکات فطریه و نذورات مردم به منظور کمک به قشر‌های آسیب پذیر است.

او ابراز داشت: عید فطر سال گذشته افزون بر ۱۹ میلیارد ریال کفارات، زکات فطریه و نذورات مردم کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری و بین نیازمندان این استان توزیع شد.

مبشری گفت: بمنظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد فضای مجازی و درگاه‌های الکترونیکی از جمله شماره گیری کد دستوری #۵*۸۸۷۷* با گوشی تلفن همراه از دیگر روش‌های جمع آوری کفارات، زکات فطریه و نذورات مردم این استان در عید فطر امسال است.

او اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی emdad.ir و انتخاب قسمت مربوط به زکات فطریه اقدام به پرداخت فطریه عام و خاص و کفارات عمد و غیرعمد خود کنند.

۴۵ هزار و ۱۲۶ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
انتهای پیام/غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.