سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه ۲۰ درصد دانش آموزان کردستانی برای رفع اشکال به مدرسه

در حال حاضر ۹۹ درصد کلاس‌های درس مدارس کردستان در دوره‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم به شبکه شاد متصل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در اوایل اسفند ۹۸ و تعطیلی مدارس و برای جلوگیری از عقب ماندن دانش آموزان از درس و مدرسه، شبکه آموزش دانش‌آموزی شاد راه اندازی و تحصیل در فضای مجازی ادامه یافت.

او افزود: درحال حاضر از مجموع پنج هزار و ۶۲۴ کلاس درس مقطع متوسطه اول و دوم استان، ۹۹ درصد یعنی پنج هزار و ۵۶۲ کلاس به شبکه شاد متصل هستند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: همچنین از مجموع ۱۱۸ هزار و ۸۶۱ دانش‌آموز مقطع متوسطه، ۸۲درصد یعنی ۹۷هزار و ۶۵۶ دانش‌آموز به این شبکه متصل شده‌اند.

نامدار اظهار داشت: براساس آمار‌های موجود ۹۹.۵درصدمدیران و ۹۰ درصد معلمان دوره متوسطه نیز به شبکه شاد متصل هستند.

او به بازگشایی مدارس از هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در واقع مدارس فقط برای رفع اشکال دانش‌آموزان بازگشایی شده و فقط ۲۰درصد دانش آموزان مقطع متوسطه برای رفع اشکال به مدرسه مراجعه کرده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: به مدارس اعلام شد که فقط دانش آموزانی که از شبکه شاد استفاده نکرده و دارای اشکال در دروس هستند مراجعه کنند، چون نمی‌خواهیم تعداد زیاد شده و تجمع اتفاق بیفتند.

او یادآور شد: از روز هفتم خرداد نیز آزمون انتخابات دانش آموزان شروع شده و تا پایان ماه ادامه دارد، ضمن اینکه برنامه مدونی ندارد و زمان برگزاری هر آزمون در اختیار شورای مدرسه قرار داده شده است.

انتها ی پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.