دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس ویژه بازگشایی مدارس

دستورالعمل مراقبت وکنترل بیماری کرونا ویروس ویژه بازگشایی مدارس جهت اجرا به واحد‌های اداری و آموزشی استان کردستان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، افشین خوشگوارمعاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: با عنایت به ارسال دستورالعمل برگزاری امتحانات حضوری و آزمون‌های تراکمی دانش آموزان در شرایط فاصله گذاری اجتماعی، چک لیست پایش اجرای دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در مدارس و راهنمای تکمیل آن به مدارس استان ارسال شد.

او افزود: کلیه مدارس و حوزه‌های برگزاری امتحانات حضوری و آزمون تراکمی دانش آموزان، ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ملزم به رعایت مفاد دستورالعمل ابلاغی و تکمیل چک لیست پیوست هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در ادامه گفت: کارشناسان سلامت و تندرستی ادارات آموزش و پرورش با همکاری مراکز بهداشتی و هم چنین مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان و مناطق باید با نظارت و پایش ۱۰ درصدی از مدارس، نسبت به تکمیل چک لیست پیوست اقدام و نتایج جمع بندی شده ارزیابی‌های انجام شده را به استان ارسال نمایند.

گفتنی است بر اساس تصمیم مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، امتحانات پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان در خرداد ماه ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.