سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا در خراسان رضوی همچنان جولان می دهد

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به روند افزایش مبتلایان به کرونا در مشهد و خراسان رضوی هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر حمیدرضا رحیمی رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در روز‌های اخیر آمار مبتلایان سرپایی کرونا در مشهد و برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی افزایش یافته است، اما آمار بستری شدگان تغییری نکرده است.
 

او افزود: ۳۴ مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای پذیرش بیماران با علائم مشکوک کرونا فعال است و از سوی دیگر پیش‌بینی‌ها برای پذیرش بیماران احتمالی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام شده است.
 
رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونا در شهرستان‌های مختلف کشور را هر هفته اعلام می‌کند و در صورت تداوم افزایش مبتلایان به کرونا در مشهد احتمال تصمیم‌گیری جدید و بازگشت محدودیت‌ها برای پیشگیری از بیماری وجود دارد.
 

وضعیت شهرستان های خراسان رضوی از لحاظ شیوع کرونا

 
رحیمی بیان کرد: بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در ۱۵ خرداد ماه منتشر شده است ۱۴ شهرستان خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت سفید و ۱۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

او تصریح کرد: بر طبق این گزارش هم اکنون چهار شهرستان خراسان رضوی شامل مشهد، تربت‌جام، تایباد و صالح‌آباد از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: بی توجهی مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی، حفاظت فردی و خودمراقبتی از مهمترین علل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.