سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان سابقه دار در فردیس / اعتراف به ۴۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس، سارقان سابقه دار که اقدام به ۴۰ فقره سرقت به عنف در سطح این شهرستان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی دریافت چندین فقره پرونده سرقت به عنف با استفاده از سلاح سرد و تهدید و ارعاب در مناطق مختلف شهرستان فردیس، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری پرونده و شناسایی سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شکات و چهره نگاری از چهره فرضی سارقان در نهایت یکی از سارقان شناسایی و در بررسی سوابق وی محرز شد که دارای سوابق کیفری متعدد در سرقت است.

سرهنگ نادربیگی گفت: با اقدام گسترده پلیسی ۲ نفر از راکبان موتورسیکلت با مشخصات مورد نظر شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه، موتورسیکلت آن‌ها متوقف و هر ۲ آن‌ها دستگیر و در بازرسی از آن‌ها تعداد ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

او افزود: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان فردیس به ۴۰ فقره سرقت به عنف از شهروندان در مناطق مختلف شهرستان فردیس اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: از تردد در مکان‌های خلوت، به ویژه اگر پول و اشیای گرانقیمتی همراه خود دارید، خودداری کنید و در صورت ضرورت برای عبور از مکان‌های خلوت، کیف دستی خود را نزدیک به بدن و به سمت پیاده رو نگه دارید.

انتهای پیام / خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.