۱۴ فقره سرقت در پرونده سارقان اماکن خصوصی در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: سارقان اماکن خصوصی، با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند .

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و ویلا‌ها در بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه آگاهی چهارباغ قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات محلی از ساکنان منطقه و نگهبانان شهرک‌های ویلایی، ماموران متوجه ارتباط یکی از نگهبانان ویلا با سارقان شده و با تعقیب و مراقبت نامحسوس نامبرده، هویت ۲ نفر از سارقان سابقه دار شناسایی و پس از شناسایی محل اختفای آن‌ها با هماهنگی مقام قضایی به محل‌های مورد نظر اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه ۲ نفر سارق حرفه‌ای را به همراه نگهبان محله دستگیر و به پایگاه آگاهی چهارباغ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: متهمان دستگیر شده به ۱۴ فقره سرقت از ویلا هاو اماکن خصوصی اعتراف کرده و در بازرسی از محل اختفای متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

او در پایان با بیان این که پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است خطاب به شهروندان افزود: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.