سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت شرکت ملی حفاری در کسب گواهینامه‌های بین المللی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری موفق به اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم استاندارد ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و مدیریت زیست محیطی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با هدف افزایش رضایتمندی ذینفعان و ارائه خدمات منطبق با نیاز‌های مشتری، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و مدیریت زیست محیطی شد.

او افزود: این گواهینامه‌ها شامل؛ سیستم ISO ۴۵۰۰۱: ۲۰۱۸ استاندارد ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی هستند.

موسوی اظهار داشت: با توجه به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ در دهه گذشته، اقدامات لازم با هدف دستیابی به ۲ استاندارد ISO ۴۵۰۰۱: ۲۰۱۸) و ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ را پس از آماده سازی و اصلاح فرآیند‌ها با مشارکت فعال مدیریت HSE و پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، اداره مهندسی ساختار و بهره‌وری و معاونت‌ها و مجموعه مدیریتی در یک فرآیند ۳ ساله انجام داده و طی آن ممیزی شخص ثالث در اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی استاندارد‌های از شرکت اس جی اس ایران اقدام گردید.

این مقام مسئول تصریح کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت، ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و زیست محیطی با هدف افزایش رضایت مندی ذینفعان، ارائه خدمات منطبق با نیاز‌های مشتری، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی به منظور پیشگیری و کاهش حوادث صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایرا، موفقیت در اخذ گواهینامه‌های معتبر و بین‌المللی IMS را بیانگر تاثیرات غیرقابل انکار آن در محیط کسب و کار، ارتقاء بهره وری، ایمنی و سلامت کارکنان، مسئولیت اجتماعی و بهبود عملکرد شرکت در مقابل ذینفعان دانست.

او با تاکید بر اینکه تلاش در جهت اجرای موثر و دقیق الزامات این سیستم، فرآیندی مستمر و ادامه دار خواهد بود، اظهار امیدواری کرد: با استعانت از ایزدمنان و اتکا بر خلاقیت، مسئولیت پذیری و همگرایی، شاهد موفقیت‌های بیشتر و پیشرفت روز افزون شرکت ملی حفاری ایران باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.