سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه نویسنده کوچولو در فارس

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مسابقه نویسنده کوچولو در فارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی امید بخش معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یک مؤسسه فرهنگی و هنری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسابقه نویسنده کوچولو را برگزار می‌کند.

او، تصریح کرد:مسابقه نویسنده کوچولو در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای خلاق کودکان و نوجوانان در زمینه نویسندگی برگزار می‌شود.

امید بخش ادامه داد: بخش ویژه  مسابقه  نویسنده کوچولو به نوشته‌های کودکان و نوجوانان از دفاع مقدس اختصاص دارد که این بخش در راستای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با دفاع مقدس و ارزش‌های آن افزوده شده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۲  سال علاقمند به شرکت در  مسابقه  نویسنده کوچولو باید آثار خود را حداکثر تا ۳۱ تیرماه امسال در یک صفحه ورد، به شماره ۰۹۹۲۷۹۷۸۲۸۵ در واتساپ یا به رایانامه avaye.yare.mehraban@gmail.com ارسال کرده و برای  آگاهی بیشتر می‌توانند به آدرس avaye.yare.mehraban در اینستاگرام مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.