سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف اشتغالزایی

انعقاد تفاهم نامه ۱۱۵ میلیاردی صندوق کارافرینی امید با مراکز خیریه

تفاهم نامه ای با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال بین صندوق کارافرینی امید خراسان جنوبی با موسسات و سازمان‌های مردم نهاد و مراکز خیریه با هدف اشتغالزایی منعقد شد.

 زنگنه مدیرصندوق کارافرینی امید خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت :  جلسه کارافرینی اجتماعی استان با ۱۱ فرمانداری به طور ویدئو کنفرانسی و حضور هفت سازمان مردم نهاد و دو شرکت دانش بنیان در محل پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

او افزود : تاکنون ۱۱۵ میلیارد ریال تفاهم نامه با موسسات و سازمان‌های مردم نهاد و مراکز خیریه اشتغالزایی استان خراسان جنوبی منعقد شد که تاکنون ۶۰ میلیارد ریال به ۲۱۰ طرح پرداخت و زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر در سطح استان بطور مستقیم فراهم شده است.


بیشتر بخوانید


ناصری رئیس پارک علم و فن اوری استان نیز با بیان اینکه پارک آمادگی لازم را برای تعامل با تشکل‌های اجتماعی دارد عنوان کرد که هم افزایی شرکت‌های دانش بنیان و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در محل پارک علم و فن اوری صورت گیرد.

در ادامه جلسه بهاری مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری از همه فعالان عرصه کارافرینی اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد خواست طرح‌های کارآفرینی خود را برای ارائه به صندوق در اسرع وقت به این دفتر ارسال نمایند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.