سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلخوش در صحن علنی؛

فتیله قیمت قیر دست چند شرکت خصوصی است

نماینده مجلس یازدهم تقاضای دو فوریت طرح اصلاح بند ه تبصره ۱ قانون بودجه را مطرح و درباره آن توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید کاظم دلخوش، نماینده مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در توجیه تقاضای دو فوریت طرح اصلاح بند ه تبصره ۱ قانون بودجه گفت: سال‌های گذشته مجلس شورای اسلامی این بند از قانون بودجه را در موضوع قیر و وکیوم باتم(وی بی) وارد دستور کار و مصوب می‌کرد.

او ادامه داد: سالانه قیر روستا‌ها و شهر‌ها، بنیاد مسکن، راه و ترابری، آموزش و پرورش و مالچ پاشی در مناطق کویری از سوی مجلس تصویب می‌شد، اما متاسفانه سال گذشته نمایندگان به خاطر کرونا و  محدودیت عملکرد کمیسیون بودجه، این بند را حذف کردند.


بیشتر بخوانید


دلخوش اظهار کرد: امروز در شهر‌ها و روستا‌های مختلف مردم یکی از نیاز‌های ضروری از جمله آسفالت راه‌های روستایی، شهری، مدارس و شبیه آن را از دست داده‌اند و اعتباراتی به روستا‌ها داده‌اند که جوابگوی نیاز مردم نیست.

نماینده مجلس یازدهم بیان کرد: در این طرح دو فوریتی بند مذکور احیا شده است؛ یعنی در مورد وی بی، شرکت ملی نفت مکلف است ۲ میلیون تن از محل خوراک تحویلی به پالایشگاه‌ها تأمین کند. 

او گفت: امروز ۶ میلیون تن قیر تولید می‌شود، اما نه صادرات داریم و نه به درستی به شهر‌ها و روستا‌ها تحویل داده می‌شود. فتیله قیمت قیر دست چند شرکت خصوصی است و قیمت قیر به ۵ میلیون تومان رسیده است. کمیسیون عمران باید با دستگاه‌های ذیربط و نظارتی مسئله نظارت بر موضوع قیر را مطرح کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صحن علنی ، قیر رایگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.