سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توانمندسازی بانوان کارآفرین از اهداف دولت است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین دستگاه های دولتی در راستای توانمندسازی بانوان کارآفرین از اهداف دولت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رقیه صادق زاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی کشور و معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: این تفاهم نامه در راستای آموزش و توانمندسازی بانوان در حوزه مشاغل خانگی امضا شده است.

اوبیان کرد:براساس این تفاهم نامه شناسایی زنان سرپرست خانوار توسط امور بانوان استانداری انجام می‌شود و جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش بانوان همکاری خواهند کرد و نظارت بر حسن اجرای طرح بر عهده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می‌باشد.

او اظهارکرد: تقویت زنان کارآفرین با هدف ارتقای سطح نوآوری، خلاقیت و شناسایی زنان سرپرست خانواده و آموزش آنان در رسته‌های مختلف توسط افراد پشتیبان یا پیشران در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

او با بیان نقش افراد پشتیبان در فروش محصولات و تولیدات زنان سرپرست خانوار افزود: بازاریابی و فروش هدفمند محصولات تولید شده توسط بانوان کارآفرین و زنان سرپرست بر عهده افراد پشتیبان بوده و به صورت‌های مختلف از جمله فروش الکترونیکی و دیجیتالی کالا‌ها و خدمات و محصولات تولیدی از اولویت این تفاهم نامه می‌باشد.

حسین فتحی  سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی هم انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جهاد دانشگاهی کشور و معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در استان‌ها را گامی مهم در راستای ایفای نقش مهم و سازنده زنان و بانوان در شکوفایی و پیشرفت کشور توصیف کرد.

 او خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شاهد درخشش بانوان و کارآفرینان زن در حوزه مشاغل خانگی، با نوآوری و خلاقیت در حوزه‌های کسب و کار و کارآفرینی هستیم.

او  افزود: بانوان در عرصه‌های مختلف نقش ارزشمند خود را به خوبی نشان داده اند و در همه حال یار و یاور نظام و خانواده بوده و خدمات ارزنده‌ای را به جامعه ارزانی داشته اند و ما قدردان تلاش‌های بی وقفه این عزیزان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی هستیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر زنان در حوزه‌های علمی، اجتماعی و اقتصادی در سال‌های اخیر، گفت: بانوان نقش بی‌بدیلی در پیشرفت و توسعه کشور دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.