ضرورت توجه به خطر کارتن خوابی زنان در تبریز

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تاکید کرد: خطر کارتون خوابی زنان تبریز را تهدید می‌کند که ضروریست پیش از تبدیل به معضل اجتماعی به آن توجه شود.

ضرورت توجه به خطر کارتن خوابی زنان در تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد حسین حسن زاده مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز  در جلسه مشترک شهرداری منطقه ۷ با نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، اداره کل سلامت و امور اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در محل شهرداری منطقه در بررسی وضعیت بازارچه بانوی مهر و موضوع اشتغال بانوان گفت: مشکلات فراوانی در حوزه اشتغال بانوان و جوانان طی سال‌های اخیر و بیش از همه در تبریز وجود داشته که تاثیرات ناشی از آن‌ها شرایط بانوان را تحت تاثیر قرار داده است.

او در این میان تاکید کرد: شهرداری تبریز در راستای منافع شهروندان و توسعه شهر از توان سازمان‌های مردم نهاد برای کارآفرینی و درآمدزایی برای اقشار آسیب پذیر بهره خواهد برد.

او با بیان اینکه شهرداری بستر‌های لازم برای فعالیت‌های نهاد‌های مردمی برای توانمندسازی و کارآفرینی را فراهم خواهد آورد، اظهار داشت: ایجاد مرکز نمایشگاهی ثابت برای کارآفرینان هنری که مشکلات اجتماعی داشته و یا جزو اقشار آسیب پذیر هستند با همکاری صندوق امید در دست اقدام است که در این محل امکان فعالیت هزار نفر وجود دارد تا به صورت الکترونیکی و حضوری اقدام به عرضه محصولات خود کنند و در ایجاد چنین فرصت نمایشگاهی تبریز دومین شهر پس از تهران خواهد بود.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز همچنین در این جلسه پیشنهاد مدیریت بازارچه بانوی مهر به صورت هیات امنایی را کرد تا از این طریق سازمان‌های مردم نهاد نیز بتوانند مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار