دست‌یابی به نتیجه مطلوب در مبارزه با کرونا

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان شرقی، دست‌یابی به نتایج مطلوب در امر مبارزه با کرونا را در گرو همکاری و تعامل دستگاه‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط اقشار مختلف مردم دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بدر شکوهی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه بررسی عملکرد دفاتر سلامت استان، با اشاره به مزایای برون سپاری و کاهش تصدی گری دولت در عرصه‌های مختلف، گفت: برای تحقق اهداف دولت در این زمینه لازم است زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل بسترسازی اجتماعی و ارائه آموزش‌های لازم به مدیران و کارشناسان دفاتر سلامت فراهم شود.

او افزود: برای ارتقای شاخص‌های بهداشت محیط و افزایش نظارت بر واحد‌های صنفی که از اهداف تاسیس این دفاتر ذکر شده، لازم است دستگاه‌های ذیربط و اتحادیه‌های صنفی نهایت همکاری را با شبکه بهداشت استان جهت تعیین اولویت‌ها و کاهش هزینه‌ها به عمل آورند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، معاون دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تبریز هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند شکل گیری دفاتر سلامت در استان، گفت: این دفاتر در شهرستان‌های تبریز، مرند، بناب، آذرشهر و شبستر فعالیت خواهند کرد.

عباسعلی درستی معاون دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تبریز  افزایش ضریب نظارت شبکه بهداشت استان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن و اصناف و همچنین تمرکز بیشتر کادر درمانی بر مقابله با بیماری کرونا را از جمله اهدافی ارزیابی کرد که از راه اندازی ۱۰ دفتر سلامت در استان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار