برگزاری آزمون‌های استخدامی سه‌گانه توسط جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

آزمون‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی، استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور،امروز ۲۰ تیرماه با شرکت ۲۳۴۵ نفر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اکبر اسمعیلی مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با بیان این‌که در آذربایجان شرقی ۲۳۴۵ نفر در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند، گفت: این آزمون‌ها به‌صورت هم‌زمان با شرکت حدود ۴۸ هزار نفر در تمام مراکز استان‌ها و برخی شهر‌های منتخب کشور برگزار شد.

او افزود: حدود ۱۲۵ حوزه‌ی امتحانی در ۵۰ شهر کشور برای برگزاری آماده‌سازی شده و در استان آذربایجان شرقی نیز این آزمون به صورت متمرکز در شهر تبریز برگزار شد.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی آذربایجان شرقییادآور شد: این سه آزمون با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری، به‌صورت هم‌زمان در سطح کشور برگزار شد.

اکبر اسمعیلیتاکید کرد: قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون، استفاده از ماسک برای همه‌ی داوطلبان الزامی بوده و با وجودی که در کارت ورود به جلسه الزام همراه داشتن ماسک به‌صراحت توضیح داده شده، برای تمام داوطلبان ماسک و پد الکلی نیز تهیه شد.

او تشریح کرد: باجه‌های رفع نقص در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه فعالیت کرده و آزمون نیز از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه به‌صورت هم‌زمان برگزار شد و نتایج آن، نیمه‌ی دوم مرداد از طریق سامانه www.hrtc.ir به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

او بیان کرد: تکمیل فرم خوداظهاری قبل از صدور کارت ورود به جلسه، رعایت فاصله مناسب صندلی‌ها، گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل از برگزاری آزمون و استفاده از پد الکل و حضور هلال احمر استان جهت تب سنجی و ضدعفونی کردن دست آزمون دهندگان، از جمله تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای برگزاری آزمون بود.

محمد افخمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی نیز در حاشیه آزمون از مشارکت ۹۸۶ نفر در آزمون استخدامی سازمان ثبت‌اسناد و املاک خبر داد و گفت: ۷۸۹ نفر از این تعداد مرد و ۱۹۷ نفر زن هستند.

او افزود: بیشتر شرکت کنندگان در این آزمون فارغ‌التحصیلان رشته حقوق بوده و تعدادی از آن‌ها نیز فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی هستند.

او خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون در نیمه دوم مردادماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.