سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲۰۰ طرح صنعتی در کشور

معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: ۲۰۰ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد تومان در دست اجرا است.

مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت در سفر به آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:تکمیل طرح‌های نیمه تمام و افزایش تولید، پویش تولید - تداوم امید در استان‌ها، طرح توسعه محورهای شرق و غرب که بیشتر مناطق مرزی مد نظر است و افزایش مبادلات تجاری، بازراچه‌های مرزی، شهرک‌های تخصصی، شهرک‌های مشترک و سرمایه‌گذاری توسط سازمان‌های توسعه‌ای مورد پیگیری بوده که تلاش می‌شود تا پایان سال این طرح‌ها به بهره‌برداری برسد.

معاون امور صنایع وزارت صمت ادامه داد: در این راستا ۲۰۰ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد تومان در دست اجرا است.

معاون وزیر صمت با اشاره به برنامه‌های سفر خود به آذربایجان غربی بیان کرد: در این سفر ۵ طرح و واحد صنعتی مورد بازدید وبررسی قرار گرفت.

صادقی نیارکی با اشاره به اجرای طرح توسعه محور‌های اقتصادی شرق و غرب کشور ، توسط وزارت کشور برای توسعه مراودات اقتصادی گفت:در راستای این طرح مراوادات سیاسی و اقتصادی در استان‌های مرزی، ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی و سرمایه گذاری توسط شرک‌های توسعه‌ای به صورت جدی دنبال می‌شود.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ۹ هزار واحد غیر فعال راکد در کشور موجود است که بازگشت یک‌هزار و ۵۰۰ واحد آن طی امسال در برنامه‌های این سازمان است.

انتهای پیام/ن م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.