سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی اعضای شورای حل اختلاف ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات خراسان رضوی

در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری خراسان رضوی رئیس و اعضای شعبه همیاران شورای حل اختلاف ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در مراسمی و با حضور رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی رئیس شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی و جمعی از اعضاء و مسئولان؛ رئیس و اعضاء شعبه همیاران شورای حل اختلاف ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات معرفی شدند.

 
بر این اساس و طی حکمی علی اردکانیان به عنوان رئیس و محمد سعید احدیان، عباس محمدیان، امیر جلیلی نژاد، غلامرضا بنی اسدی، سید موسی خادم و خانم فاطمه آستانی به عنوان عضو این شورا معرفی شدند.

در بخش‌هایی از این ابلاغ آمده: امید است «به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری، حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» مبنی بر حل و فصل دعاوی از طریق مصالحه و گسترش فرهنگ صلح و آشتی و تأکیدات ریاست معزز قوه قضائیه بر اهمیت صلح و سازش و بخصوص تکالیف مقرر در مواد ۴، ۵، ۶ بخشنامه صادره مورخ ۹۸/۰۵/۲۸ و مواد ۸ و ۱۱ قانون شورا‌های حل اختلاف، تلاش وافری داشته و برابر قانون شورا‌های حل اختلاف و سایر موازین و مقررات مربوطه اقدام نمایید».
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.