سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ مجتمع خدمات رفاهی در گلزار شهدای کرمان احداث می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از ساخت سه مجتمع خدمات رفاهی و بهداشتی در گلزار شهدا و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی تا نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه سه مجتمع خدمات رفاهی و بهداشتی با سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی و هماهنگی ستاد اجرایی شهید حاج قاسم سلیمانی تا نوروز ۱۴۰۰ در گلزار شهدا و مزار این شهید والامقام ساخته می‌شود، گفت: این مجتمع‌ها به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی و به منظور رفاه حال زائران مزار این شهید بزرگ راه اندازی می‌شوند.

او با بیان اینکه امروز با حضور شهردار کرمان زمین‌های مورد نظر برای ساخت این مجتمع‌ها جانمایی و به پیمانکار طرح واگذار شد، افزود زمین‌های مذکور در ابعاد ۲۴۰ و ۱۶۰ مترمربع هستند.

فعالی با بیان اینکه شرکت پویش گران به عنوان شرکت پیمانکار ظرف مدت ۵ ماه، ساخت این سه مجتمع را به پایان می رساند، تصریح کرد: این مجتمع‌ها با بودجه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در قالب ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی،۶ نمازخانه و ۳ فروشگاه فرهنگی و صنایع دستی ایجاد می‌شوند.

او با اشاره به اینکه مجتمع‌های مذکور در ضلع شمال، شمال شرقی و جنوب گلزار شهدا ساخته می‌شوند، بیان داشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، مصالحی در ساخت این مجتمع‌ها بکار می‌رود که همگن با طبیعت این منطقه باشد.

فعالی با اعلام اینکه پیمانکار طرح مذکور از فردا شروع به کار می‌کند، افزود: با همکاری شهرداری و اداره آب و فاضلاب انشعابات موقت آب و برق در اختیار پیمانکار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.