سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پروژه‌های آبخیزداری در رفسنجان

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان گفت:۱۷میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای احداث سازه‌های آبخیزداری در رفسنجان هزینه شده است.

جلال حسن شاهی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،با اشاره به اینکه از ۱۷میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار برای احداث سازه‌های آبخیزداری در رفسنجان مبلغ ۱۳ میلیارد ریال در بخش آبخیزداری هزینه شده است، گفت:با این اعتباربند سنگی و سیمانی شاهزاده عباس با حجم عملیات ۵ هزار متر مکعب احداث شده است.

او افزود:همچنین در بخش اصلاح کانال آبگیر پخش سیلاب دئفه با حجم عملیات خاکی ۴ هزار متر مکعب و حجم عملیات سنگی و سیمانی ۷۵۰ متر مکعب دو میلیارد و چهارصدمیلیون ریال از مجموع اعتبارات اختصاص یافته هزینه شده است.

حسن شاهی بیان داشت:همچنین مطالعه و طراحی پخش سیلاب ناصریه در این شهرستان با اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام شده است.

او گفت:این ساز‌ه ها با هدف تغذیه سفره‌های آب زیر زمینی، افزایش آب دهی چاه‌ها، قنوات، توسعه کشاورزی وجلوگیری از تخلیه روستا‌ها و جلوگیری از سیلاب و فرسایش خاک ایجاد شده اند.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.