سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آن سوی گرانی روغن/ کوتاهی‌ها در بازار سبیل چه کسانی را چرب کرده است؟

کمبود و گرانی روغن نقل محافل شده است و علت آن هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چند وقتی است که قیمت روغن در بازار سیر صعودی پیدا کرده است و اخیرا شاهد صف‌های طولانی برای خرید آن هستیم.

در بین این صف‌های طولانی صداهایی به گوش می‌رسد؛ «بخرید که به‌زودی گران‌تر می‌شود».اما باید دید این گرانی و کمبود ناشی از چیست؟

غفاریان، بازرس اداره صمت البرز در این باره به خبرنگار ما گفت: وضعیت نابسامان روغن نباتی بيشتر از آن که به دلیل کمبود تولید باشد به دلیل نداشتن نظارت بر توزیع آن است و این محصول به درستی در بازار توزیع نمی‌شود.

او با بیان این که شهروندان برای تهیه روغن نباتی با مشکل مواجه می‌شوند، افزود: کسبه هم با همین مشکل رو به رو هستند و برای قیمت فروش این محصول سرگردانند.

غفاریان گفت: اخیرا شاهد بودیم؛ بنک داری ها روغن جامد ۵ کیلویی را که قیمت درج شده آن ۵۵٠٠٠هزار تومان است، صدهزارتومان می‌فروختند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بعد از اینکه دیدین انقد می فروشن چکار کردین؟ چقد خوب رو دارید که میاین عدم نظارت و بی مسئولیتی خودتون رو جار می زنید.مرغ گرونه گوجه نیس روغن داره تموم میشه!! بسه دیگه چقد با اعصاب و روزگار نابسامنی که برا مردم ساختید بازی می کنید