سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکوم کردن عادی سازی روابط کشور‌های خلیج فارس با رژیم صهیونسیتی

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط کشور‌های خلیج فارس با رژیم صهیونسیتی، گفت : نیازمند نقش‌آفرینی بهنگام حقوقدانان انقلابی جهت ترویج اندیشه‌های حقوقی اسلام برای دفاع از حقوق مسلمانان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رسول بهرامی‌پور رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط کشور‌های خلیج فارس با رژیم صهیونسیتی، گفت : یکی از رسالت‌های سازمان بسیج حقوقدانان، دفاع از حقوق مسلمانان و امت اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

او گفت : این امر نیازمند نقش‌آفرینی بهنگام حقوقدانان انقلابی جهت ترویج اندیشه‌های حقوقی اسلام برای دفاع از حقوق مسلمانان است.

او با بیان اینکه این نشست به نمایندگی خیل عظیم حقوقدانان بسیجی استان برگزار شده است، افزود: اقدام برخی کشور‌های عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی به ثبت رساندند، ننگی تاریخی برای آنهاست.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه افزود: به تعبیر رهبر انقلاب این کار، خیانت به اسلام، جهان عرب و آرمان فلسطین است و ما امیدواریم این کشور‌ها از کار خود پشیمان شوند.

بهرامی‌پور با اشاره به این موضع که برخی از این کشور‌ها در حفظ و ماندگاری خود با مشکل مواجه هستند، ولی می‌خواهند رژیم صهیونسیتی را حفظ کنند، گفت: این کشور‌ها قطعا به اهداف خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.