سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه ستاد مقابله با کرونا  با حضور مسئولان شهر صیدون برگزار شد

 فرماندار باغملک از برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهر صیدون خبر داد.

محمد نجاتی پور فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان باغملک در حاشیه نشست با مسئولان شهر صیدون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تقدیر از همراهی مردم و زحمات همه مسئولان این شهر که در ۹ ماه گذشته در مبارزه با ویروس کرونا تلاش کردند، گفت: با همکاری جمعی، تلاش همگانی و مستمر می‌توان بر این بیماری  فائق آمد.

او با بیان اینکه در وضعیت نارنجی و پر خطر کرونا قرار داریم، افزود: در این شرایط سخت لازم است تصمیمات ابلاغ شده ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا را دقیق‌تر اجرا کنیم که تعطیلی اصناف سطح ۳ و ۴، غیر حضوری شدن کلیه فعالیت‌های آموزشی، ممنوعیت برگزاری تجمعات و گردهمایی‌ها و فعالیت ۵۰ درصدی ادارات و ...  از جمله محدودیت های کرونایی در شهر صیدون هستند.

نجاتی پور با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولان، تجمع مردم در مراسم ترحیم و جشن است، تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های فاتحه خوانی و عروسی، در شرایط کنونی سلامت عمومی جامعه را تهدید می‌کند که با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار باغملک درپایان اظهار داشت: راهی جز تلاش، اطلاع‌رسانی، مراقبت و رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی نداریم و امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم از شیوع بیشتر کرونا ویروس جلوگیری کنیم.

در این جلسه که مجموعه اداری، مسئول دفتر نماینده مجلس، دهیاران، برخی شورا‌ها و سمن‌ها حضور داشتند، سپاس زاده بخشدار صیدون گزارشی از اقدامات انجام شده، برنامه‌های در حال اجرا و مشکلات مرتبط با بیماری کرونا و بهداشت و درمان این شهر را ارائه داد و در ادامه مسئول بسیج این شهر، برخی دهیاران و سمن‌ها دیدگاه‌ها، راهکار‌ها و آمادگی خود را برای همکاری بیشتر در مبارزه با این بیماری منحوس اعلام کردند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.