سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش امدادگران هلال احمر خوزستان برای مهار آبگرفتگی‌ها و سیلاب‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های شدید در استان، نیرو‌های عملیاتی و امدادی آماده باش هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تیم‌های عملیاتی و امداد و نجات این جمعیت در پی پیش بینی بارش باران در سطح قرمز و هشدار آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

او افزود: تجهیزات، امکانات و لجستیک امدادی جمعیت هلال احمر در سطح استان به صورت آماده باش هستند و از همه روسای شعب خواسته شده تا آمادگی کامل در خصوص پاسخگویی به بروز آب گرفتگی‌ها و سیل احتمالی را داشته باشند.

خدادادی با اشاره به اینکه احتمال شدت بارش‌ها به ویژه در مناطق شمالی خوزستان با توجه به الگو‌های بارشی و صدور اخطاریه‌های سازمان هواشناسی است، تصریح کرد: مردم به هشدار‌ها توجه داشته باشند و در صورت وقوع آبگرفتگی و سیلاب با تیم‌های امدادی همکاری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه همچون شرایط بحرانی تلاش داریم تا در کمترین زمان امدادرسانی انجام شود، اظهار داشت: در این شرایط ویژه با توجه به شیوع کرونا در کشور و استان بدون تردید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در عملیات‌های امدادونجات به خصوص در مورد اسکان اضطراری و موقت پیش بینی شده و در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.