سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف اجساد ۵ عضو یک خانواده در تویسرکان

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف اجساد ۵ عضو از یک خانواده تویسرکانی خبر داد.

سرهنگ زارعی، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به کشف اجساد ۲ عضو یک خانواده تویسرکانی در دو شب گذشته گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس استان در خصوص بررسی ابعاد این حادثه، دیشب اجساد دو عضو دیگر این خانواده کشف شد.

او افزود: به دنبال کشف جسد ۲ عضو یک خانواده (پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش‌ها برای روشن نمودن ابعاد حادثه و پیدا کردن آن‌ها آغاز شد،که با کشف ابتدا یک جسد و بعد دو جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای این خانواده به ۵ مورد رسید.

سرهنگ زارعی اظهار داشت: تیم‌های انتظامی شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و ۲ فرزند پسر را در حوالی این گاوداری شناسایی و کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، تصریح کرد: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل می شود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: با اعلام موضوع،  عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و تحقیق دقیق در خصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

او با اشاره به تلاش‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه،  تاکید کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای کشف چگونگی و علل و عوامل وقوع این حادثه و قتل پنج عضو خانواده ادامه دارد و به محض اعلام نظریه پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات؛ نتیجه پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ زارعی گفت: با توجه به مهم و حساس بودن پرونده انتظار داریم از پخش شایعات و گمانه زنی‌های غیر واقعی خودداری شود تا پلیس هر چه سریعتر ابعاد و زوایای پنهان این پرونده را روشن نماید.

تاکنون جسد مادر و پدر خانواده و دختر ۲۸ ساله و دو فرزند پسر ۳۶ و ۱۷ ساله  در محدوده این گاوداری کشف شده اند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.