سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر:

کالا‌های اساسی مردم به موقع تامین شود

امام جمعه بوشهر از مسئولان خواست کالا‌های اساسی و نیاز‌های ضروری مانند روغن، کپسول گاز و نفت را به موقع در اختیار مردم قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه، یکی از قوانین اجتماعی اسلامی را انعکاس عمل در دنیا عنوان کرد و افزود: طبق روایات، هر که ظلم کند ظلم می‌بیند و هر که نیکی نماید نیکی پاسخ می‌گیرد و از هر دست دهی از همان دست باز پس خواهی گرفت.

او همچنین با گرامیداشت نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، این روز را نماد بصیرت مردم، هوشمندی، ولایتمداری، دشمن‌شناسی و مبارزه با استکبار و مزدوران آن خواند و بیان کرد: نهم دی روز بیعت مردم با نظام اسلامی و رهبریت گرانقدر انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه بوشهر، از همه مسئولان خواست، هر چه سریع‌تر بازسازی و خسارات مردمی، شهری و روستایی مناطق سیل زده را جبران کنند و در این شرایط سخت معیشتی و بیماری کرونا، خدمتگزار آنان باشند و مشکلاتشان را مناسب و سریع برطرف کنند.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری تاکید کرد: گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد برخی از مراکز صنعتی و اداری، حقوق کارگران و کارمندان خود را با تأخیر چند ماهه پرداخت می‌کنند. این کار نوعی ظلم است و لازم است هر چه سریع‌تر و به موقع حقوق این افراد پرداخت شود تا زندگی آنان دچار بحران و مشکلات عدیده نشود.

او در بخش دیگری پیام خود، از تمام نهاد‌های انقلابی، مردمی و جهادی دعوت کرد برای معرفی شخصیت ارجمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌های ارزشمند بصیرتی و فرهنگی داشته باشند، او را به عنوان یک الگوی معاصر برای همگان مطرح کنند، و راه او را که همان راه «ایمان»، «تقوا»، «اخلاق»، «بصیرت»، «ولایتمداری»، «خدمات مردمی»، «استکبارستیزی»، «مجاهدت و شهادت طلبی» و «آخرت گرایی» است به عنوان یک مکتب اسلام انقلابی معرفی و نهادینه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از همه مسئولان خواست، کالا‌های اساسی و نیاز‌های ضروری مانند روغن، کپسول گاز و نفت را تامین کنند و به موقع در اختیار مردم بگذارند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.