سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی ناجا خبر داد؛

کاهش ۱۹ درصدی تصادفات منجر به فوت در سال جاری

سردار حاجیان درباره کاهش فوتی‌های رانندگی در سال جاری و همکاری‌ها در جهت بهبود راه‌ها و جاده‌ها توضیحاتی داد.

سردار حاجیان سخنگوی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصادفات منجر به فوت که با توجه به محدودیت‌های تردد امسال ۱۹ درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: در تصادف‌ها سه عامل راننده، خودرو و جاده نقش اساسی دارند و پلیس هم می‌تواند نقش نظارتی بر رفتار و اعمال رانندگان را اعمال کند.

وی ادامه داد: در این خصوص همکاری و اقدامات خوبی با وزارت‌های مرتبط داشته ایم و در بحث نظارت پلیس ، اعمال قانون و همچنین نظارت‌های دوربینی پلیس کاملا فعال است و نمی‌توان مقیاس کاهش تصادفات در دوران کرونا را تردد‌ها بدانیم و باید این مقیاس را بر حسب نفرات بدانیم.

سخنگوی نیروی انتظامی افزود: پلیس مطالبه خود را نسبت به کیفیت خودرو‌ها و راه‌ها انجام می‌دهد و دستگاه‌های مرتبط همکاری دارند، ولی بخشی از جاده‌ها اگر دارای مشکل هستند باید وزارت راه و شهرسازی پاسخگو باشند، ولی ما از عملکرد آن‌ها در نگه داری و ساخت جاده ها و راه‌ها راضی هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
reza
۲۲:۱۹ ۲۳ دی ۱۳۹۹
کاهش 19 درصدی تصادفات منجربه فوت نمیتونه نتیجه اقدامات هیچ نهادی باشه و هیچ اتفاق خاصی رخ نداده فقط بجای اینکه مردم در جاده ها تلف میشدن در بیمارستان ها از بیماری کرونا تلف شدن