سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ فوتبال جزیره؛

برنلی - منچستریونایتد / فرصتی برای صدرنشینی شیاطین سرخ

در دیداری معوقه از مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس، تیم منچستر یونایتد به مصاف برنلی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب (سه شنبه) از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه تیم فوتبال منچستر یونایتد در دیداری معوق از هفته اول مسابقات لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه "ترف مور" مهمان تیم برنلی خواهد بود.

منچستریونایتد در مقطع بسیار خوبی دیدار عقب افتاده خود را برگزار می‌کند، زیرا این تیم برخلاف هفته‌های اول، حالا در کورس قهرمانی قرار دارد و این دیدار می‌تواند آن‌ها را به صدر جدول لیگ جزیره برساند.

منچستریونایتد در حال حاضر از ۱۶ بازی ۳۳ امتیاز اندوخته است و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به لیورپول صدرنشین، در رتبه دوم جای دارد. یونایتد‌ها چنان چه بتوانند در این بازی به ۳ امتیاز دست پیدا کنند؛ با ۳ امتیاز بیشتر از لیورپول به صدر جدول خواهند رسید. حتی تساوی در این بازی هم شیاطین سرخ را صدرنشین خواهد کرد.

در آن سوی میدان هم تیم برنلی که ۲ بازی عقب افتاده دارد؛ در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و با منطقه سقوط ۵ امتیاز فاصله دارد.

برنلی در شرایطی قدم به میدان می‌گذارد که از ۴ بازی خود در همه مسابقات ۳ پیروزی کسب کرده که آخرین آن ها، پیروزی یک بر صفر برابر شفیلد یونایتد بود.

مشکل اصلی میزبان، ضعف گلزنی این تیم است. برنلی در ۱۵ بازی خود در لیگ فقط ۹ گل به ثمر رسانده است و از این نظر پس از شفیلدیونایتد بدترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

برنلی از ۶ بازی اخیر خود در لیگ جزیره ۳ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست داشته است. منچستریونایتد نیز از ۶ دیدار اخیر خود در لیگ ۴ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده است.

در بازی امشب ممکن است پوگبا، لیندلوف و لوک شاو که همگی به دلیل مصدومیت در جام حذفی برابر واتفورد به میدان نرفته‌اند، در این بازی به میدان بیایند؛ اما اریک بیلی همچنان از ناحیه گردن مصدوم است. علاوه بر این وضعیت مارکوس روخو هنوز مشخص نیست، اما ادیسون کاوانی که ۳ جلسه محروم بود می‌تواند در بازی امشب حاضر باشد.

۴ بازیکن برنلی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌بردند و در دیدار جام حذفی برای این تیم به میدان نرفتند، می‌توانند در بازی امشب برابر یونایتد‌ها بازی کنند.

نکات آماری

  • برنلی در آخرین دیدار خود با منچستریونایتد در لیگ برتر در اولدترافورد ۲ بر صفر به پیروزی رسید. آن‌ها از سپتامبر ۱۹۶۸ در ۲ بازی متوالی لیگ مقابل شیاطین سرخ پیروز نشده اند.
  • منچستریونایتد در هیچ یک از ۵ دیدار اخیر خود در ورزشگاه ترف مور شکستی نداشته، ۴ پیروزی و یک تساوی به دست آورده و در هر ۵ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است.
  • برنلی در ۶ بازی خانگی خود برابر منچستر یونایتد در لیگ برتر فقط یک گل به ثمر رسانده است، در حالی که در دیدار‌های خارج از خانه مقابل شیاطین سرخ ۷ گل زده است.
  • برنلی در ۶ سال گذشته، تنها یک سال اولین بازی خود در لیگ را برده و در ۵ سال دیگر ۲ تساوی و ۳ شکست داشته است. تنها پیروزی این تیم برابر هادرزفیلد در سال ۲۰۱۹ حاصل شده است.
  • منچستر یونایتد تنها تیمی است که در این فصل در لیگ برتر هنوز در بازی‌های خارج از خانه شکست نخورده و در ۷ بازی خود تا کنون ۶ پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.
  • در مجموع، شیاطین سرخ در ۱۴ بازی اخیر خود در لیگ شکست نخورده اند که طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری آن‌ها از مارس ۲۰۱۰ تا ژانویه ۲۰۱۱ (۱۶ بازی) است.

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.