سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زلزله در خوشاب خسارتی نداشته است

فرماندار خوشاب گفت: زلزله دیروز، خسارت جدی به روستا‌های خوشاب وارد نکرده است.

امان الله خدمتگزار فرماندار خوشاب و رئیس ستاد مدیریت بحران این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بعد از رخ دادن زلزله بلافاصله با اعضای ستاد بحران شهرستان هماهنگی‌های لازم انجام شد و بخشداران به همراه تیمی از هلال احمر و گروهی از کارشناسان بنیاد مسکن برای بررسی‌های میدانی به مناطق احساس شده زلزله در شهرستان، اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که قسمتی از بخش مرکزی شهرستان خوشاب که با شهرستان فیروزه مرتبط است، لرز‌هایی احساس شده است.

فرماندار خوشاب ادامه داد: فقط در یک روستای ما با نام روکی چند خانه به طور جزئی ترک خوردگی جزئی داشت که کارشناسان بنیاد مسکن به محل اعزام شدند و بعد از بررسی دقیق و کارشناسی شده اعلام خسارت خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 
خدمتگزار بیان کرد: موضوع برق و خاموشی‌های اخیر را پیگیری کردیم و مشخص شد که این خاموشی‌ها مدیریت شده است. این خاموشی‌ها به طور برنامه ریزی شده در زمان محدود بر مناطق و محله‌هایی مشخص شده برای جبران و مدیریت مصرف بهتر اعمال می‌شود.

او تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم در این موقع از سال که مصارف گاز و برق کمی بالا رفته است با مدیریت مصرف بهتر با ما همکاری لازم را داشته باشند تا شاید همین خاموشی‌های کوتاه را هم نداشته باشیم.


انتهای پیام//ع. ظ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.