سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به تحقق عدالت‌های اجتماعی در مقوله آموزش

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ماهشهر گفت: یکی از سیاست‌های شورای آموزش و پرورش تحقق عدالت‌های اجتماعی در مقوله آموزش است که در شهرستان با مشارکت صنایع پتروشیمی حرکت بزرگی انجام شد.

عادل عکرشمعاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شورای آموزش و پرورش را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: باید برآیند تلاش‌های ما در شورای آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان دانا و فرهیخته باشد که به تبع آن با این کار آینده‌ای روشن برای میهن اسلامی را رقم بزنیم.

 او افزود: در همین زمینه یکی از سیاست‌های شورای آموزش و پرورش تحقق عدالت‌های اجتماعی در مقوله آموزش است که در شهرستان بندر ماهشهر در امسال با مشارکت صنایع پتروشیمی حرکت بزرگی با همت همه بزرگواران رقم خورد و تعدادی قابل توجهی از دانش آموزان مستعد و کم بضاعت تحت عنوان بورسیه تحصیلی مورد حمایت قرار گرفتند و امیدواریم در سال‌های آتی هم این روند ادامه داشته باشد.

عکرش در پایان اشاره‌ای به برنامه ریزی دقیق برای کنکور در شهرستان داشت و تصریح کرد: با تصمیمات اتخاذ شده برنامه‌های غنی و مدونی برای دانش‌آموزان کنکوری تدارک دیده شده که می‌توان از کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه نام برد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.