سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصاف تیم های قعرنشین لیگ دسته یک فوتبال در البرز

تیم های بحران زده قشقایی و گل ریحان برای کسب امتیاز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته یازدهم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ، ساعت ۱۴ روز یکشنبه ششم بهمن ماه تیم های انتهای جدولی گل ریحان البرز و شهدای قشقایی به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج رودرروی هم قرار می گیرند.

نوید عبداللهی مسئول روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی، گفت: پس از شکست برابر نود ارومیه کادر فنی تلاش کردند بازیکنان را از نظر روحی به آمادگی برسانند و بازیکنان هم آن شکست را فراموش کردند و با توجه به جدا شدن تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته و اضافه شدن جوانان جایگزین هماهنگ شدن تیم نیاز به زمان داشت که به نظر می رسد تیم هر هفته هماهنگ تر می شود و به جز بازی مقابل نود تیم منسجم کار کرده است.

او، بیان کرد: با آنالیز بازی های گل ریحان توسط کادر فنی نقاط ضعف و قوت این تیم مشخص شده و تمرینات این هفته بر این اساس برنامه نامه ریزی شد و بازیکنان همدل و هم قسم شده اند تا با کسب نتایج خوب هواداران را شاد کنند.

عبداللهی، تصریح کرد: عصر امروز تیم شهدای قشقایی بدون مصدوم و محروم راهی البرز می شود و با توجه به شکایت باشگاه قشقایی نسبت به استفاده ۲ بازیکن غیرمجاز در دیدار با نود ارومیه توسط این تیم ، باشگاه قشقایی توقع دارد تا فدراسیون هر چه زودتر رای خود را در خصوص این بازی صادر کند.

مسئول روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی،  ادامه داد: در این فصل از رقابت ها هر دو تیم نتایج خوبی را کسب نکردند به طوری که تا پایان هفته ۱۰ ، گل ریحان البرز مدعی صعود به لیگ برتر در فصل گذشته ، با ۲ برد ، ۲ تساوی ، ۶ شکست و ۸ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته و شهدای قشقایی که مانند گل ریحان شرایط نامناسبی را تجربه می کند با تنها یک برد ، ۴ مساوی ، پنج شکست و ۷ امتیاز ، جایگاه ۱۷ جدول ۱۸ تیمی رقابت ها را به خود اختصاص داده است.

او، افزود: هر دو تیم گل ریحان البرز و شهدای قشقایی شیراز برای فرار از انتهای جدول لیگ دسته یک فوتبال چاره ای جز کسب ۳ امتیاز ندارند و تساوی علاجی از دردهای این تیم ها دوا نخواهد کرد.

عبداللهی، اضافه کرد: حامد سیری به عنوان داور و حامد تازه پور و آرش امینی هم بعنوان کمک داور دیدار تیم های گل ریحان البرز و شهدای قشقایی شیراز تعیین شدند.

مسئول روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی، اظهار کرد: هفته ۱۰ لیگ دسته یک فوتبال در حالی دوشنبه ۲۹ دی ماه برگزار شد که قشقایی شیراز با ۲ گل مغلوب نود ارومیه شد و گل ریحان ۲-یک نتیجه را مقابل رایکا بابل واگذار کرد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.