سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع یک شهید گمنام نهم اسفند در نیم ور

سالروز ارتحال حضرت زینب یک شهید گمنام در شهر نیم ور محلات تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در سالروز ارتحال حضرت زینب، نهم اسفندماه، ۵ شهید گمنام در سطح استان مرکزی تشییع و خاکسپاری می‌شوند که از این تعداد قرار است یک شهید گمنام در شهر نیم ور شهرستان محلات تشییع و خاکسپاری شود.

جلسه هماهنگی، مراسم استقبال، یادواره شهید گمنام، شبی با شهید و همچنین تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام در شهر نیم ور در دفتر امام جمعه شهرستان محلات برگزار شد.

در این جلسه در خصوص هماهنگی و تمهیدات لازم جهت برگزاری یادواره شهدای گمنام و همچنین استقبال و تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در شهر نیم ور بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه موقت شهر نیم ور و مسئول برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام، در حاشیه این جلسه گفت: مقرر شد مراسم تشییع یک شهید گمنام در روز ارتحال حضرت زینب سلام الله علی‌ها در نهم اسفند ماه برگزار شود.

حجت الاسلام هاشمی افزود: پیکر این شهید در مسیر گلزار شهدای شهر محلات به سمت یادمان ۵ شهید گمنام این شهر و سپس به‌صورت خودرویی به سمت شهر نیم ور برگزار و مراسم خاکسپاری هم در شهر نیم ور انجام می‌شود.

او اضافه کرد: همچنین مقرر شد شب قبل از خاکسپاری شهید مراسم شبی با شهید گمنام در حسینیه سادات شهر نیم ور و بعد از آن در مسجد جامع شهر باقرآباد و شهرستان محلات برگزار شود.

مسئول برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام بیان کرد: امیدواریم با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور مراسم خوبی داشته باشیم و بتوانیم به ساحت مقدس شهدای گمنام و این شهید عزیزی که مهمان ما در شهر نیم ور خواهد بود ادای دین کنیم.

جلسه یادواره شهدای گمنام و برگزاری مراسم استقبال و تشییع پیکر یک شهید گمنام در شهر نیم ور با حضور سرهنگ کریمی رئیس حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، امام جمعه شهر محلات، فرماندار محلات و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهر‌های محلات و نیم ور در دفتر امام جمعه شهر محلات برگزار شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.