آیت الله دری نجف آبادی:

آمریکا و اسرائیل با اتحاد ۲ میلیارد مسلمان نابود خواهند شد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با اتحاد ۲ میلیارد مسلمان در سراسر جهان آمریکا و اسرائیل نابود خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در سفر به شهرستان خنداب در مراسم کلنگ زنی بیت امام جمعه شهر جاورسیان کلنگ گفت: با اتحاد ۲ میلیارد مسلمان در سراسر جهان است که آمریکا و اسرائیل نابود خواهد شد.

آیت الله دری نجف آبادی با تبریک یوم الله ۱۳ آبان، هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: امت اسلام نیاز به وحدت، همدلی و انسجام دارد و اجتماع مسلمانان باید حفظ شود.

او با بیان اینکه کینه توزی و تنگ نظری‌ها را باید کنار گذاشت اضافه کرد: دولت و مردم و مجلس ما باید یکی شوند، چون دشمن مشترکی دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی همچنین شهادت سرتیپ جلیلوند ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی را به حاضرین و نیرو‌های پدافند مستقر در شهرستان خنداب تسلیت گفت.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی سفر خود به شهرستان خنداب را با ادای احترام و قرائت فاتحه به روح بلند ۲ شهید گمنام شهر جاورسیان آغاز کرد و سپس در جمع مردم و مسئولین در مسجد امام حسین (ع) شهر جاورسیان حضور یافت و در ادامه بیت امام جمعه شهر جاورسیان کلنگ زنی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.