مردم استان مرکزی:

مکرون عروسک خیمه شب بازی صهیونیسم است

مردم استان مرکزی در تجمع دفاع از ساحت پیامبر مهربان، رئیس جمهور فرانسه را عروسک خیمه شب بازی صهیونیسم دانستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  نمازگزاران جمعه استان مرکزی با تجمع در نقاط مختلف استان ضمن دفاع از ساحت پیامبر رحمت، هتک حرمت ساحت قدسی پیامبر اسلام را محکوم کرده و رئیس جمهور فرانسه حامی این توهین‌ها را عروسک خیمه شب بازی صهیونیسم دانستند و حمایت او را از توهین کنندگان به نبی مکرم اسلام را محکوم کردند.

تجمع اعتراضی نماز گزاران اراکی در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر مهربان در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد و معترضان به اهانت به پیامبر رحمت شعار‌های اتحاد اتحاد و مرگ بر آمریکا، اسرائیل و فرانسه را هم سر دادند.

نظیر این تجمع در شهر‌های دیگر استان مرکزی برگزار شد و نمازگزاران اهانت به پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه کارنامه ننگین حکومت فرانسه در طول تاریخ بیانگر تجاوز و غارت سرزمین‌های اسلامی است گفت: مکرون با حمایت از توهین کنندگان به ساخت مقدس نبی مکرم اسلام برگ سیاهی دیگری در تاریخ جنایت‌های هولناک حکومت فرانسه رقم زد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در شرایط کنونی جمعیت بزرگ مسلمانان در دنیا باید بکوشند زیر یک پرچم با اتحاد توطئه دشمنان را نقش برآب کنند.

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان خنداب هم با محکوم کردن حمایت رئیس جمهور فاسد فرانسه از اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: اساسا چیزی به نام آزادی بیان و عقیده برای حمله به مقدسات و توهین به آن‌ها مورد قبول و پذیرش عقلای جهان نیست.

حجت الاسلام زمانی افزود: رواج روز افزون اسلام در سراسر جهان خصوصا در اروپا اساس این توهین‌ها است ودشمنان اسلام به بهانه آزادی بیان و اندیشه فقط به دنبال در بند نگه داشتن انسان‌ها و جوامع بشری هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.