سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داعش رسما از جنگ با انصارالله یمن خبر داد

گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای بصورت رسمی از همکاری با شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی و جنگ با انصارالله یمن خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه الخبر الیمنی، گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای کوتاه به صورت رسمی از جنگ با نیرو‌های ارتش و انصارالله یمن در کنار شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در استان مأرب خبر داد.

تروریست‌های داعشی حاضر در این کشور، در بیانیه خود ضمن اشاره به درگیری با نیرو‌های ارتش و انصارالله یمن در منطقه الکساره واقع در  استان مأرب ، مدعی شدند که تعدادی از نیرو‌های دولت صنعاء طی این درگیری کشته و یا زخمی شده اند.

این بیانیه همچنین از تصرف دو مقر توسط گروه تروریستی داعش خبر داده است.

از سوی دیگر برخی رسانه‌های یمنی نیز طی روز‌های اخیر از حضور فرماندهان داعش و القاعده در استان مأرب بمنظور مقابله با نیرو‌های دولت صنعاء خبر داده بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
به امیدخدا نیروهای یمنی پوزه داعش رو هم به خاک میمالن
ناشناس
۰۶:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
مدیران سعودی تصمیم به هدایت نیرو های مزدور داعشی خود به هر جا میکنند و اموال آمریکا و اروپا خفه هستند ، کسانی که از میهن خود دفاع میکنند تروریست وکسانی که حمله میکنند ایتلاف چه در سوریه وچه در یمن ، این حقوق بشر آمریکایی و غرب است ، مذاکره راه چاره نیست ، فقط جهاد و رفع فساد
همسنگر شهدأ
۰۲:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سازمان ملل کجاست که ظلم به مسلمانان میانمار وفلسطین ویمن و افغانستان ودیگر مناطق ازساکنان زمین را محکوم نمیکند لعنت الله به آمریکا وصهیونیستها وال سعودوحکومتهای منافق