سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهمیه ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تا سال ۲۰۲۳ تغییری نکرد

سهمیه ایران برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تا سال ۲۰۲۳ به صورت ۲+۲ باقی ماند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در سال ۲۰۲۰ با قهرمانی تیم اولسان هیوندای کره جنوبی به پایان رسید و تیم پرسپولیس هم به مقام نائب قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت. حال بعد از گذشت چند ماه از این مسابقات هنوز زمان و مکان دقیق دور جدید این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۱ معلوم نیست. تنها چیزی که مشخص شده این است که سهمیه ایران برای حضور در این رقابت‌ها همچنان ۲+۲ است. سایت «footyrankings» امروز به صورت رسمی رده بندی تیم‌های باشگاهی برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد و در آنجا مشخص شد سهیمه ایران تا سال ۲۰۲۳ به صورت ۲+ ۲ است.

در جدیدترین رده بندی اعلام شده فوتبال ایران در مجموع باشگاهی و ملی با کسب ۸۳ درصد امتیاز در جایگاه ششم کل قاره آسیا قرار گرفته است و در منطقه غرب بعد از عربستان و قطر در جایگاه سوم جای دارد.

همچنین طبق اعلام این رده بندی از سوی سایت «footyrankings» سهیمه ایران تا سال ۲۰۲۳ به شکل سابق یعنی ۲+۲ خواهد ماند و سهمیه عربستان و قطر به دلیل قرار گرفتن در جایگاه‌های اول و دوم غرب آسیا به صورت ۳+ یک خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
همشو مدیون پرسپولیس هستن که در طی چهار سال سه بار رسیدن به نیمه نهایی و دوبار به فینال منتها حیف که هر بار رفتیم فینال ای اف سی دستمونو بست البته بماند شیرین کاری شیری و نورالهی ولی نبود الکثیر روحی و تاکتیکی داغون کرد تیمو.