آذری: ۴ سال دیگر در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت خواهم کرد

سعید آذری درباره شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم صحبت کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در ارتباط با شرایط این تیم در لیگ برتر و همچنین پنجره نقل و انتقالاتی بسته فولاد، عنوان کرد: تیم ما در بحث پرداخت جریمه مالی این موضوع مشکلی ندارد. دوستان می‌گویند با توجه به این که باشگاه فولاد خوزستان مفاد آیین نامه نقل و انتقالاتی را نقض کرده است و با بازیکنی که تحت قرارداد با باشگاه دیگری بوده، قرارداد امضا کرده؛ پنجره این تیم به این دلایل بسته شده است. تنها مرجعی که می‌تواند این رای را مورد بررسی مجدد قرار بدهد، cas است و با توجه به صحبت‌ها و دفاعیاتی که در ماه‌های اخیر برای آن‌ها فرستاده‌ایم، به تغییر رای امیدوار بودیم ؛ اما متاسفانه هنوز هیچ اتفاق خاصی برای ما رخ نداده است.

آذری درباره نقل و انتقالات بازیکنان فولاد با توجه به بسته بودن پنجره این تیم، گفت: ما مجبوریم با توجه به بضاعتی که داریم و بازیکنانی که در نیم فصل اول از آن‌ها استفاده کرده‌ایم، در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت کنیم و تا این جای کار هیچ امیدی برای بازگشت رای به سود تیم ما وجود ندارد. امیدواریم بتوانیم در هفته آینده دوستان در cas را راضی کنیم تا حداقل یک نیم فصل پنجره تیم ما باز شود و فرصت دهند و پرونده ما را مجددا بررسی کنند.

آذری ادامه داد: اگر ما نتوانیم پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کنیم، منطق حکم می‌کند که هیچ کدام از بازیکنان خود را از دست ندهیم؛ مگر این که بازیکنی دلش با این تیم نباشد و مشکلات دیگری مانند بی انضباطی داشته باشد.

آذری درباره درخواست میزبانی تیم فولاد خوزستان گفت: امشب آخرین فرصتی است که afc باید میزبان‌های مرحله گروهی را مشخص کند و با توجه به این که کشور ما مراوداتی با کشور عربستان ندارد و تیم عربستانی هم در گروه ما حضور دارد، مشکلاتی را برای میزبانی ما به وجود می‌آورد.

سعید آذری درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و شرکت نکردن خود در این انتخابات گفت: با بررسی‌هایی که کردم، متوجه شدم که شرایط برای ورود من به انتخابات فدراسیون چندان مساعد نیست و فکر می‌کنم که باید ۴ سال دیگر را در فوتبال کار آموزی کنم و درس بگیرم.

او ادامه داد: ۴ عزیزی که برای پست ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند، به غیر از عزیزی خادم که فکر می‌کنم سوابق مدیریتی ضعیف‌تری نسبت به بقیه دارد؛ افراد درستی هستند و اعضای مجمع می‌توانند بهترین فرد را برای این پست انتخاب کنند و اگر عمری بود به امید خدا برای ۴ سال آینده  در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار