نکونام:خوشحالم که به خاطر عملکرد خوبمان توقعات از تیم ما بالا رفته است

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره آخرین شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره آخرین شرایط این تیم در لیگ برتر و همچنین حریف فولادی‌ها العین امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: قبل از هر چیز یک بار دیگر درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند عزیز را به همه جامعه ورزش و خانواده‌های این عزیزان تسلیت می‌گویم امیدوارم دیگر شاهد چنینی اتفاقاتی در ورزش کشورمان نباشیم.

نکونام ادامه داد: درباره حریف مرحله پلی آف خودمان با العین هم می‌دانیم که اماراتی‌ها همیشه بازیکنان خارجی خوبی را استخدام می‌کنند و هر سال برای قهرمانی در لیگ خودشان تلاش می‌کنند. به هر حال ما هم سعی می‌کنیم تمام تمرکز و تلاش خودمان را برای بازی با تیم العین بکذاریم تا بتوانیم با یک بازی خوب به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. اما نکته‌ای که در این بازی برای ما مهم است این است که به امید خدا بتوانیم میزبانی این مسابقات را بدست آوریم و در اهواز مقابل العین بازی کنیم.

نکونام درباره حضور با تیم استقلال در مرحله نیمه نهایی آسیا و قهرمان نشدن با این تیم در این مسابقات گفت: من همان سال در قرار داد خودم نیز با باشگاه استقلال عنوان کردم که آن پاداشی که قرار است به من تعلق بگیرد در صورت قهرمانی در آسیا است؛ و می‌دانستیم با توجه به آن تیم پر قدرتی که داریم در لیگ قهرمان می‌شویم و همه تمرکز خودم را روی آسیا گذاشته بودم.

او ادامه داد: احساس می‌کنم بدشانسی آوردیم و نبود من و آندرانیک تیموریان در بازی برگشت نیمه نهایی تاثیر زیادی داشت نتوانستیم به قهرمانی آسیا برسیم. در کل در آن سال تیم ما بازیکنان خوبی را داشت و اگر مردم به خاطر داشته باشند آن تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ باشگاه استقلال بود و واقعا لیاقت قهرمانی آسیا را داشت و امیدوارم سایر تیم‌های دیگر کشورمان نیز بتوانند این افتخار و قهرمانی را بدست آورند.

جواد نکونام در ارتباط با دریافت نکردن جایزه بهترین بازیکن سال آسیا با توجه دوران بازی پر افتخار خود گفت:‌ AFC قوانینی دارد که تنها به بازی‌های برگزار شده در لیگ قهرمانان آسیا توجه می‌کند و به بازی‌های ملی و لژیونر‌ها توجه‌ای ندارد.

نکونام افزود: من ۲ دوره در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم و هر دوره یکی از ۳ بازیکن برتر این مسابقات بوده ام و سال‌هایی که در اروپا بودم قوانین انتخاب بهترین بازیکن تنها برای بازیکنان داخل آسیا بود.

سرمربی فولاد درباره مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با ژاوی سرمربی تیم السد قطر عنوان کرد: اول که امیدواریم از مرحله پلی آف صعود کنیم و بعد بتوانیم شکل بازی تیم خود را در مرحله گروهی پیدا کنیم. اما بازی کردن مقابل تیم السد و حتی سایر تیم‌ها سخت خواهد بود، اما نکته مهم این است که سال گذشته ما با برنامه ریزی که کردیم توانستیم کار بزرگی را انجام دهیم با رتبه سومی به لیگ قهرمانان صعود کنیم؛ و تنها کاری که می‌توانستیم سال گذشته برای هوادارانمان انجام دهیم این بود که توانستیم بعد از ۷ سال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

نکونام درباره انتظار بالا از تیم تحت هدایت خود فولاد خوزستان عنوان کرد: خوشحالم که به خاطر عملکرد خوبی که داشتیم توقعات از ما بالا رفته است؛ و باعث افتخار من است که تیم‌ها کارشناس‌ها و تمام اهالی فوتبال درباره تیم فولاد با احترام صحبت می‌کنند و این احترام با تلاش و سختکوشی، بازیکنان و کادر فنی و مدیریت تیم و مدیران کارخانه فولاد و تمام هواداران شکل گرفته است.

او ادامه داد: از این که توقعات از تیم ما بالا رفته است واقعا خوشحال هستم چرا که این موضوع تنها به خاطر تلاش و عملکرد تیمی ما است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار