نکونام: ما فوتبالیست‌ها یکدیگر را می‌شناسیم و نیازی نیست سر هم کلاه بگذاریم

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره حواشی پیش آمده بعد از بازی این تیم برابر پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره مسابقه تیم‌های پرسپولیس و فولاد عنوان کرد: متاسفانه به مسائل فنی بازی توجه‌ای نشد. دو تیم بازی خوبی مقابل هم انجام دادند. پرسپولیس فینالیست آسیا بوده و هفته قبل مقابل استقلال به خصوص در نیمه دوم بازی خوبی کرده بود.

او گفت: تمام برنامه تیم ما این بود که بازی را ببریم. از نظر فنی تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌هایی که به دست آوردیم گویای همه چیز بود.

او ادامه داد: دو ضربه به تیر زدیم و یک توپ را هم از روی خط در آوردند و از نظر فنی نسبت به پرسپولیس بهتر بود. روی گل اول روی یک اشتباه با وجودی که توپ به دست بازیکن حریف خورد گل خوردیم. در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم می‌توانیم حریف را ببریم و حتی یک توپ به تیر دروازه پرسپولیس زدیم.

جواد نکونام افزود: من آمار بازی را دیدم. تا دقیقه ۵۰ تنها فرصت تیم میزبان فقط همان گلی بود که زد. در ورزشگاه آزادی مقابل فینالیست آسیا بازی کردن سخت است. حق تیم فولاد یک امتیاز بود و گواه این موضوع کارشناسان هستند که عنوان کردند که فولاد لیاقت داشت این بازی را ببرد.

نکونام عنوان کرد: خوشحالم که بازی با فولاد از بازی‌های سخت سایر تیم‌ها لیگ برتری محسوب می‌شود و به همین دلیل از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. تاکید می‌کنم اگر بی دقتی بازیکنان نبود ۳ امتیاز را می‌گرفتیم.

او عنوان کرد: منصفانه حرف زدن سخت است. زاهدی فر امروز مصاحبه و عذرخواهی کرده است در حالی که قانون می‌گوید او حق ندارد این کار را انجام دهد. اگر قرار به عذرخواهی باشد سال گذشته در اصفهان به ذوب آهن روی اشتباه همین داور باختیم پس چرا آن زمان عذرخواهی نکرد؟

سرمربی فولاد ادامه داد: اشتباه صورت گرفته، اما ایراد ندارد. پنالتی ما پنالتی نبود این موضوع هم درست است. گل دوم پرسپولیس هم خطا نبود، اما خطا گرفتند پس این هم اشتباه بوده است. زاهدی فر باید از ما هم عذر‌خواهی می‌کرد، اما حق ندارد از یک تیم دیگر عذرخواهی کند. این داور چند هفته پیش در بازی با نفت مسجد سلیمان برای ما قضاوت کرد و اشتباه فاحش مرتکب شد. در بازی با نساجی همین اتفاق افتاد و در بازی روز گذشته هم این اشتباهات صورت گرفت.

نکونام ادامه داد: جالب است همه به این موضوع پرداختند که توپ به صورت بازیکن حریف خورده است. در بازی با ذوب آهن داور دچار اشتباه شد و برای ما پنالتی گرفت و همانجا گفتیم که اشتباه به سود ما رقم خورد. دقیقه ۹۳ بازی با نفت مسجد سلیمان ۳ امتیاز را از ما گرفتند، آیا کسی از تیم ما از عذرخواهی کرد؟ این‌ها به خاطر صحبت‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود.

او ادامه داد: اشتباه داور طبیعی است، اما چرا باید عذرخواهی کنند؟ اصلا قانون در کل دنیا می‌گوید داور حق ندارد در مورد قضاوتش صحبت کند. من هنوز نتوانستم صحنه پنالتی را ببینم و مشکلی هم ندارم و می‌گویم اصلا آن صحنه داور اشتباه کرده، اما به نظر شما یک بازیکن چه کاری باید انجام بدهد که داور او را اخرج کند؟ اگر دوست خوبم کریم باقری نبود چه اتفاقاتی رخ می‌داد؟ تنش از همان صحنه وارد این مسابقه شد.

سرمربی فولاد ادامه داد: نیمکت فولاد بد است و مشکل دارد قبول، اما هر موقع اشتباه کرده کارت گرفته است. شما به نیمکت حریف در بازی دیروز نگاه کنید. حرف‌هایی که تیم حریف به داور می‌زد اگر منِ نکونام می‌زدم مطمئنا اخراج می‌شدم.


بیشتر بخوانید 


او گفت: روی گل اول اعتراض کردیم، اما از این کار‌ها که آقایان کردند، نکردیم. اصلا فرض کنید هر دو گل ما روی ضعف فنی بوده است. اعلام یک پنالتی به سود ما این رفتار‌ها را ندارد. اگرچه افرادی هستند که با مظلوم نمایی و سیاه بازی به جا‌های بالاتری رسیدند و ما هم مشکلی نداریم، اما از آن‌ها می‌خواهم لطفا مظلوم نمایی را تمام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیددرویشی
۱۸:۳۷ ۳۰ دی ۱۳۹۹
اقای نکونام مظلوم نمایی نیست توپ به صورت بازیکن ماخورد داور به سود تیم شماپنالتی گرفت حق اعتراض داریم شماهم بودید همین حرف رومیزدید یه کم فکرکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۰ دی ۱۳۹۹
خوبه آقای محترم مصاحبه محمود فکری بعداز بازی با شما در اهواز رو مطالعه بفرمایید دقیقا عین همین مطالب رو به شما نسبت می داد
آخرین اخبار