آذری: از کادر فنی راضی هستم اما از بازیکنان نه

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره شرایط تیم خود بعد از بازی مقابل پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره دیدار پرسپولیس و فولاد عنوان کرد: بازی خوب و محکمی بود، اما نهایتا تیمی برنده می‌شود که بتواند فرصت‌های خودش را تبدیل به گل کند و پرسپولیسی‌ها نیز هشیار‌تر بودند و فرصت‌های خود را تبدیل به گل کردند.

او گفت: بازیکنان ما زحمت کشیدند و از سرمربی تیم نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم ما یاد بگیرد که از فرصت‌های خودش در بازی استفاده کند.

آذری درباره حاشیه‌های این بازی بعد از اعلام پناتی برای تیم فولاد عنوان کرد: وقتی پنالتی اعلام می‌شود بازیکنان باید تمکین کنند و نباید چنین حاشیه‌هایی ایجاد کنند و من هم فکر می‌کنم که فضای بازی علی رغم تلاش داور بعد از آن صحنه کمی ملتهب شد.

آذری گفت: زاهدی فرد در این فصل این بازی چهارمین مسابقه‌ای بود که برای ما قضاوت می‌کند و این کمی حساسیت ایجاد می‌کند، اما درباره نحوه قضاوت کارشناسان داوری باید نظر دهند.

آذری درباره عملکرد کادر فنی و بازیکنان فولاد گفت: از عملکرد کادر فنی راضی هستم، اما از بازیکنان تیم نه راضی نیستم. آن‌ها باید بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند. کادر فنی تلاش خود را می‌کند، اما زمانی که بازیکن توپ را در یک قدمی دروازه به ساعت استادیوم می‌زند، این تقصیر نکونام نیست، این کیفیت بازیکنان است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار