سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام آزمایش دوپینگ در رقابت‌های آلیش مردان/ خداحافظی داور ایرانی در تورنمنت بین‌المللی

ششمین دوره رقابت‌های آلیش مردان قهرمانی کشور روز ۱۵ اسفندماه و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بازیار مسئول کشتی‌های سنتی و ساحلی فدراسیون با تائید این خبر افزود: با پیگیری فدراسیون کشتی، مجوز برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور آلیش مردان را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اخذ کردیم و این رقابت‌ها طبق برنامه اعلامی روز ۱۵ اسفندماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پذیرش کشتی گیران روز پنج‌شنبه هفته جاری علاوه بر تست PCR که توسط شرکت‌کنندگان بااعتبار ۴۸ ساعت تهیه می‌شود با انجام تست RDSS و طرح کنترل پزشکی در زمان پذیرش همراه خواهد بود و از تمامی تیم‌ها درخواست داریم به دلیل رعایت‌های شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های اسکان از آوردن نفرات اضافه و همراه جدا خودداری کنند.

بازیار با اشاره به سیاست‌های فدراسیون کشتی در راه مبارزه با دوپینگ خاطرنشان کرد: از نفرات برتر این مسابقات آزمایش دوپینگ به عمل خواهد آمد.

وی در پایان عنوان کرد: برنامه‌های کشتی آلیش مردان پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور، با توجه به زمان برگزاری رقابت‌های آسیایی و جهانی این رشته اعلام خواهد شد.

محسن عبدالهی در اوکراین از داوری کشتی در دنیا خداحافظی کرد

با توجه به درخواست داوطلبانه محسن عبدالهی به جهت خداحافظی از کشتی و به‌منظور باز شدن راه برای فعالیت و پیشرفت داوران جوان مستعد کشتی کشور، فدراسیون کشتی این داور درجه ۲ بین‌المللی که دارای ۲۲ سال سابقه داوری در کشتی بود را به تورنمنت اوکراین اعزام کرد تا وی در یک رقابت بین‌المللی از دنیای کشتی خداحافظی کند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.