رئیس فدراسیون کشتی: برخی از قهرمانان به حق خود در ورزش نرسیدند/ وظیفه ما تجلیل از پیشکسوتان است

علی رضا دبیر گفت: برخی از قهرمانان علیرغم شایستگی به حق خود در ورزش نرسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با پیگیری کمیته پیشکسوتان کشتی و با حضور رئیس فدراسیون از هاشم کلاهی (دارنده مدال طلای آسیا)، خسرو نظافت دوست (دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی) و علی عبدلی (دارنده مدال نقره آسیا) سه پیشکسوت کشتی کشور تجلیل به عمل آمد.

علیرضا دبیر در این مراسم که همراه بابیان خاطرات این سه پیشکسوت کشتی بود، گفت: ابتدا به شما خیرمقدم می‌گویم و باعث افتخار است که شما در فدراسیون کشتی حضور آوردید.

وی ادامه داد: شما پیشکسوتان عزیزی هستید که همه با شما خاطره دارند و ما در زمان نونهالی شمارا در یاد داریم.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: شما جزء پیشکسوتانی هستید که به حقتان ازنظر مدال جهانی و المپیک نرسیده‌اید، اما زحمت‌کشیده‌اید و ما وظیفه‌مان است که شمارا به جوانان معرفی کنیم.

وی ادامه داد: وظیفه ما تجلیل از پیشکسوتان است و در شرایط کرونا سه نفر سه نفر از پیشکسوتان تجلیل می‌کنیم و هدفمان تجلیل از جامعه قهرمانان، مربیان و داوران کشتی است.

دبیر تصریح کرد: یکسری از مربیان هستند که شاید سابقه‌ی قهرمانی نداشته باشند، اما قهرمانان بزرگی را به جامعه معرفی کردند و اکثر آن‌ها در شهرستان‌ها حضور دارند و وظیفه ما است که از آن‌ها تجلیل کنیم و این کار در برنامه ما قرار دارد.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: کشتی جامعه‌ی بزرگی دارد شاید ۱۰۰ کشتی‌گیر مدال گرفته‌اند، اما در کنار آن‌ها صد هزار کشتی‌گیر مدال نگرفته‌اند و نمی‌توان گفت که آن‌ها حقشان کسب مدال نبوده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.