سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی قاچاقچیان در مرز‌های استان آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان از وارد آوردن ضربه سنگین به قاچاقچیان و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال توسط مرزبانان استان خبر داد.

سردار یحیی حسین خانی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا در هنگ‌های تابعه استان، نظارت، کنترل و انسداد نوار مرزی، توسط مرزبانان استان، ناکامی قاچاقچیان را در پی داشته است.

او  ادامه داد: مرزبانان استان در این راستا با انجام یک سری کار‌های اطلاعاتی دقیق و گسترده و نیز اجرای عملیات‌های موفقیت آمیز در نوار مرزی کیان اسلامی با ناکام گذاشتن اخلالگران در مرز‌های استان انوع کالای قاچاق از جمله ۱۱ هزار و ۴۸۸ لیتر سوخت از نوع گازوئیل، ۶۲ هزار قرص انواع دارو‌های انسانی، ۸ هزار و ۱۲۰ نخ سیگار قاچاق، ۴۸۷ بطری مشروبات الکلی، ۳۶۰ قلم اقلام آشپزخانه، ۱۹۴ قطعه خودرویی و ۱ تن و ۳۵۱ کیلو گرم اقلام معیشتی و خواربار را کشف کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را ۱۱ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: در این عملیات‌ها ۳۵ نفر متهم دستگیر و ۱۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین که در امر قاچاق مورد استفاده قرار می‌گرفت توقیف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.