سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مراسم پنج شنبه آخر سال در محل آرامستان ممنوع است

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت:با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا، اجرای مراسم در محل آرامستان در پنج شنبه آخر سال ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: اجرای مراسم در محل آرامستان در پنج شنبه آخر سال ممنوع است و مراسم تدفین فوت شدگان با حضور ۱۲ نفر برگزار شود.

مهرعلیان در نشست هماهنگی مسئولین و نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین به موضوع مدیریت کووید ۱۹ پرداخت و بر لزوم آموزش و اطلاع رسانی مصوبات به مداحان و صاحبان مراسم ترحیم در راستای خودداری از برگزاری هر گونه مراسم تجمعی تاکید کرد.

مهندس حمید گلناری مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری سلامت مرکز بهداشت شهرستان قزوین نیز گفت: طبق دستور فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونای شهرستان قزوین و دادستانی مرکز استان، مرکز بهداشت موظف شده است تخلفات تهدید کننده‌های سلامت عمومی را به مراجع قضایی معرفی کند.

در این نشست، مقرر شد برنامه ریزی لازم از طریق سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان آرامستان‌ها انجام شود و در صورت بروز هرگونه کوتاهی، بدون اغماض، مرکز بهداشت مُتخلفین را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.