محدویت‌های جدید کرونایی در استان قزوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد: فعالیت روزانه اصناف و مراکز خرید استان باید در ساعت ۲۰ و ۳۰ پایان یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: سالن‌های عروسی، مراسم ترحیم و آرامستان‌ها تعطیل هستند و نماز‌های جمعه در همه مناطق استان تا اطلاع بعدی اقامه نخواهند شد.

نامدار افزود: فعالیت روزانه اصناف و مراکز خرید استان از امشب باید در ساعت ۲۰ و ۳۰ پایان یابد و محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ همچنان پابرجاست. 

او اضافه کرد:  ثبت اولین فوتی بر اثر ویروس کرونا انگلیسی در استان و نتیجه مثبت تست تعدادی از اعضای خانواده این فرد روستای حسین آباد آبیک، محل زندگی بیمار فوت شده، به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری کشنده، قرنطینه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: امکان شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان وجود دارد و شدت این بیماری بالاست بنابراین شهروندان باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

او افزود: میزان ابتلا به کرونا در استان همچنان سیر صعودی دارد و تنها راهکار مقابله با آن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که باید مورد توجه جدی شهروندان قرار داشته باشد.

نامدار اعلام کرد: هم اکنون ۲۳۸ بیمار کرونایی در مراکز درمان استان و ۶۹ نفر از آن‌ها هم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان؛ در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار