سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین جزئیات فاش شده از مشخصات iPhone 13

بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت اپل قصد دارد ظرفیت باتری آیفون ۱۳ را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مینگ چی کو تحلیل‌گر گوشی‌های موبایل اپل در روز‌های اخیر اطلاعات جدید دیگری را در مورد پیشرفت آیفون‌های اپل کسب کرده است که در ادامه این گزارش آن را در اختیار شما کاربران قرار خواهیم داد.

بهتر است بدانید که شروع ساخت گوشی موبایل آیفون سری ۱۳ از پاییز امسال خواهد بود و این سری تلفن همراه آیفون ۴ مدل با صفحه نمایش‌های مشابه دارد که البته سایز نمایشگر آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. به گفته Kuo این تحلیلگر گوشی‌های موبایل آیفون، شرکت اپل می‌خواهد به یک آیفون با شارژ بی سیم MagSafe دسترسی پیدا کند، اما این فناوری هنوز به اندازه کافی رشد نکرده و این شرکت تلاش‌های لازمه را انجام می‌دهد تا آیفون جدید خود را با شارژ بی سیم MagSafe به بازار عرضه کند.

به گفته این تحلیگر، کاربران گوشی‌های هوشمند اپل می‌توانند اولین آیفون بی سیم را در سال ۲۰۲۲ یا حداکثر در سال ۲۰۲۳ مشاهده کنند.

آخرین جزئیات از کیفیت و مشخصات دوربین iPhone 13

از نظر دوربین نیز همه مدل‌های آیفون ۱۳ دارای یک دوربین ulrawide جدید با لنز لنز 6p f / ۱.۸ و فوکوس خودکار هستند که البته در حال حاضر در آیفون ۱۲ لنز دوربین‌ها 5p f / ۲.۴ با فوکوس ثابت است و این موضوع پیشرفت مناسبی از جهت دوربین خواهد بود.


بیشتر بخوانید


آیفون ۱۳ پرو و ​​۱۳ پرو مکس دارای اسکنر‌های LiDAR و نمایشگر‌های LTPO با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز خواهند بود که کیفیت تصاویر را بسیار بالا برده است، همچنین باتوجه به لزوم ارائه 5g، اپل تصمیم گرفته تا در آیفون سری ۱۳ خود مودم نانومتری X۶۰M 5G کوالکام را تعبیه کند.

قرار است ظرفیت باتری گوشی نیز در همه مدل‌های آیفون ۱۳ افزایش پیدا کند، که البته به دلیل افزایش ظرفیت باتری وزن گوشی کمی سنگین‌تر از مدل‌های قبلی خواهد شد. البته بهتر است بدانید که طبق برنامه‌های آینده شرکت اپل، قرار است که اولین آیفون تاشو نیز با صفحه نمایش بین ۷.۵ تا ۸ اینچ در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود که در گزارش‌های بعدی بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.