سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعى مطرح كرد؛

سوت قطار شهری کرج پایان بهار ۱۴۰۰ به صدا در خواهد آمد

محمد شریعتمدارى گفت: طرح قطارشهری کرج با پیشرفت بیش از ۹۰ در صد، در سه ما آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شريعتمدارى، وزير كار،تعاون و رفاه اجتماعى در حاشيه بازديد از طرح مترو شهرى كرج گفت: افتتاح طرح های عمرانی ایران کوچک البرز از اولویت‌های دولت است که تا پایان دوره دولت این پروژه‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

وزير كار،تعاون و رفاه اجتماعى افزود: ساخت طرح قطار شهری کرج از سال ۸۰ آغاز شده و ساخت آن با تامین اعتبار لازم در دولت دوازدهم با سرعت پیش رفت و امروز شاهد اتمام بخشی از فاز یک این طرح هستیم.

شهباز‌ی استاندار البرز در این بازدید با اشاره به پیشرفت چشمگیر قطار شهری کرج گفت: این طرح از سال گذشته تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با کمک‌های دولتی اعتبارات لازم راه اندازی این بخش از فاز یک، که از طریق فروش اوراق مشارکت بود تامین شده است.

رستمی، مدیر اجرایی قطار شهری کرج در خصوص اجرای این طرح گفت: این طرح خط ۲ قطار شهری کرج است که فاز اول آن با ۱۵ کیلومتر و ۱۴ ایستگاه است که بخشی از فاز اول آن از چهار راه طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر با مسافت ۶ کیلومتر در اولویت ساخت قرار گرفت که امروز بیش از ۹۰ درصد آن بخش تکمیل و تا پایان فصل بهار به بهرداری خواهد رسید.

رستمی گفت: برای اتمام این بخش از فاز یک ۳۸۰ میلیارد تومان نیاز است که بخش عمده آن تامین شده است.

او با بیان این که این مسیر دارای ۶ ایستگاه است افزود: ۴ کیلومتر از مسافت ۶ کیلومتری این مسیر ریل گذاری شده است و حدود ۸۴۵ کارگر در این طرح مشغول بکارند.

انتهای پیام/ ر .ن 

برچسب ها: قطار شهری ، متروی کرج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.