سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باد و باران مهمان این هفته خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا پایان هفته در سطح استان بارش باران همراه با وزش باد را خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از آغاز تدریجی بارش‌ها در سطح استان خبر داد و گفت: از امروز در نواحی مرتفع شمالی استان افزایش ابرناکی و رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: از امروز ضمن تقویت ناپایداری‌ها بر گستره بارش‌ها در سطح استان افزوده خواهد شد و در مناطق شمالی و مرکزی استان رگبار و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ وجود خواهد داشت که پیامد آن آبگرفتگی معابر و ایجاد رواناب خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین وزش باد شدید موجب بروز پدیده گرد و خاک به ویژه در نواحی جنوبی استان خواهد شد.

آهنگرزاده با بیان اینکه ناپایداری‌ها به تناوب تا پایان هفته و به خصوص در ساعات بعد از ظهر تداوم خواهد داشت، بیان کرد: به لحاظ دمایی از امروز کاهش ٣ تا ۵ درجه‌ای دما را خواهیم داشت.

او تصریح کرد: طی ٢۴ ساعت گذشته شهرستان‌های مه‌ولات با دمای ٣٣ درجه سانتی‌گراد و گلمکان با دمای ٧ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین بوده‌اند، همچنین بیش‌ترین شدت وزش باد هم از شهرستان نیشابور به میزان ۶٨ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: در همین مدت دمای مشهد بین ١١ و ٢٨ درجه در نوسان بوده، از امروز هم در شهر مشهد رگبار و رعد و برق و وزش باد پدیده‌های شاخص جوی خواهند بود.

انتهای پیام//ز.ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.