سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری در تذکر پیش از دستور:

مصوبه افزایش ساعت کار کارشناسی را تعیین تکلیف کنید

عضو شورای شهر تهران گفت: طرح اصلاحیه مصوبه افزایش ساعت کار کارشناسی کمیسیون‌ها و کمیته‌ها هنوز اعلام وصول نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر که امروز صبح برگزار شد، گفت: اولین تذکر من خطاب به هیات رئیسه شورا به دلیل اعلام وصول نکردن طرح اصلاحیه مصوبه افزایش ساعت کار کارشناسی کمیسیون‌ها و کمیته‌ها است.

وی بیان کرد: این موضوع همچنان در دستور جلسه وجود ندارد و تقاضا دارم آن را تعیین تکلیف کنید، زیرا قبل از عید وعده آن را داده اید.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: تذکر من در مورد صحبت‌های ناظر بر ادغام اداره کل ایثارگران با بخش‌های دیگر در شهرداری است که این اداره تنها ملجا ایثارگران شاغل برای پیگیری امور خودشان است، اما متاسفانه شنیده می‌شود که شهرداری قصد دارد این اداره را ادغام کند.

نظری افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد بودیم که حقوق قانونی ایثارگران آنطور که باید پرداخته نمی‌شود و شهرداری این حقوق را اعمال نمی‌کند. از جمله پست ستاره‌دار کارکنان شهرداری و مشخصا فرزندان شهید که با توجه به قانون صریح قانون ششم و پنجم توسعه کشور، همتراز با جانباز ۵۰ درصد به بالا محسوب می‌شوند و باید پست ستاره‌دار برای آن‌ها هم اعمال شود. اما در عمل این اقدام اجرا نمی‌شود.

عضو شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: اگر اداره کل ایثارگران درحوزه‌های دیگری ادغام شود قطعا اینطور پیگیری‌ها کمتر  ظهور و بروز خواهد داشت به همین دلیل باید از انجام چنین تصمیمی صرف نظر شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.