بازدید شهردار منطقه ۸ از آسایشگاه جانبازان شهید بهشتی

شهردار منطقه۸، در آسایشگاه جانبازان شهید بهشتی حضور یافت و با ایثارگران و جانبازان حاضر در این آسایشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود رنجبریان در این دیدار ضمن ارج نهادن به ایثار و از خود گذشتگی جانبازان و رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: آرامش و آسایش امروز ما مدیون دلاور مردانی است که با گذشتن از جان خود امنیت و آسایش را به مردم عزیز کشورمان هدیه دادند و امروز ما موظف هستیم، تکریم و رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران را در اولویت برنامه‌ها قرار دهیم.

شهردار منطقه۸ با تاکید بر اینکه جانبازان و ایثارگران، شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند، افزود: وظیفه امروز ما این است که حماسه‌ها و دلاوری‌های رزمندگان سرافراز انقلاب را به نسل‌های آینده منتقل کرده و همواره روحیه ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم.

همچنین در این دیدار به منظور ایجاد نشاط و شادابی در سالن ورزشی آسایشگاه مسابقات ورزش جانبازان به مناسبت روز جانباز در رشته‌های فوتبال دستی، دارت و پینگ پنگ برگزار و به نفرات برتر این مسابقات جوایزی نیز اهدا شد. در حاشیه این دیدار نیز بیاد شهدای هشت سال دفاع مقدس چند اصله درخت نیز در محوطه آسایشگاه کاشته شد.
در این دیدار مسعود رنجبریان شهردار منطقه۸ را، رجب زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشتی، جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران، شورایاران و معاونین منطقه، همراهی کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار