سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیسبوک تبلیغات خود را در Instagram Reels آغاز می کند

شرکت فیس بوک با هدف درآمدزایی در راستای ممنوعیت تیک تاک در هند از قابلیت ویدیوهای کوتاه، آزمایش نشر تبلیغات در اینستاگرام ریلز را در هند آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فیس بوک روز پنجشنبه اعلام کرد که آزمایش تبلیغات در کلون TikTok Instagram Reels خود را در هند، برزیل، آلمان و استرالیا آغاز می‌کند، چراکه این غول رسانه‌های اجتماعی قصد دارد از ویژگی فیلم کوتاه خود درآمد کسب کند.

فیس بوک در رقابت با تیک تاک

این درحالیست که رقیب این شرکت یعنی TikTok سال گذشته در هند ممنوع شد و حالا این شرکت در تلاش است تا از محبوبیت خود در هند و بازار شبکه‌های اجتماعی این کشور استفاده کند. فیس بوک قصد دارد ویژگی‌های دیگری را در هند آزمایش کند، مانند اجازه دادن به کاربران و سازندگان محتوا برای تهیه فیلم‌های Reels در حساب‌های فیس بوک خود و در نهایت آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

کارولین ایورسون، نایب رئیس گروه تجارت جهانی در فیس بوک، در مصاحبه‌ای گفت: معرفی تبلیغات "نشانه‌ای از قدرت قوی برای Reels است. همچنین ایورسون از اشتراک معیار‌های استفاده برای Reels امتناع ورزید. فیس بوک گفت، مانند سایر مطالب موجود در Reels، می‌توانند ۳۰ ثانیه به طول انجامد و کاربران می‌توانند از تبلیغات صرف نظر کنند.

فیس بوک همچنین روز پنجشنبه اعلام کرد که به تبلیغ دهندگان اجازه می‌دهد دسته‌هایی از محتوای ویدئویی را که می‌خواهند در آن تبلیغ کنند، مانند ویدیو‌هایی درباره کودکان و والدین، ​​حیوانات و حیوانات اهلی یا تناسب اندام و تمرینات، انتخاب کنند. این تلاش بزرگترین اقدام فیس بوک است که تاکنون به مارک‌ها اجازه تبلیغ در کنار موضوعات محتوایی را نداده است. تبلیغ کنندگان معمولاً از Facebook برای هدف قرار دادن کاربران خاص بر اساس علایق خود استفاده می‌کنند.

اورسون گفت: "این یک معامله بزرگ برای بازاریابان است. فیس بوک افزود: آزمایش تبلیغات برچسب برای استوری‌ها و یا همان ریلز‌های فیس بوک را در هفته‌های آینده آغاز خواهد کرد. مارک‌ها می‌توانند برچسب‌هایی ایجاد کنند که سازندگان در Stories خود قرار می‌دهند و تأثیرگذار از فروش هرگونه فروش از طریق تبلیغات برچسب برنده خواهند شد.

این ویژگی بخشی از فشار فیس بوک به تولیدکنندگان محتوای محاکمه است که به طور فزاینده‌ای از طریق سیستم عامل‌هایی مانند برنامه چت صوتی Clubhouse و سایت عضویت Patreon به طور مستقیم از طرفداران و پیروان خود درآمد کسب می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.