سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان در شورای شهر مشهد

لایحه دو فوریتی تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان در نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد، به تصویب رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد در خصوص لایحه دو فوریتی تشکیل کمیسیون ویژه ورزش و جوانان که در نهمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، به تصویب رسید، گفت:گردش مالی شهرداری حجم بالایی دارد و امور ذی‌حسابی آن امر زمان‌بری است، به همین علت و طبق سالهای گذشته خواهشمندم معاون جدید به عنوان قائم مقام شهردار تصویب شود و  این امر باید با دستور شورا محقق شود تا آقای مؤمنی، معاون مالی و پشتیبانی بتوانند وظایف خود را راحت‌تر انجام دهد.

 حسن موحدیان، رئیس شورای شهر مشهد نیز گفت: در روز‌های گذشته اتفاقات خوبی در عرصه بین‌المللی برای ورزش کشور افتاد و ورزشکاران غیور ما با کسب مدال‌های رنگارنگ موجب افتخار، خوشحالی مردم، رهبر معظم انقلاب و جوانان انقلابی شدند.

او  با اشاره به روز جهانی کودک، افزود: در گذشته نسبت به این حوزه کم‌توجهی‌های بسیاری صورت گرفته که باید جبران شود، زیرا کودکان نسل آینده هستند و تربیت صحیح آن‌ها بسیار مهم و اثرگذار بر جامعه است.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «سربازان من در گهواره‌ها هستند»، ادامه داد: این سخن اهمیت ویژه تربیت کودکان را یادآوری می‌کند. شورای شهر و شهرداری باید برای این نسل خدمات شایانی ارائه دهند.

موحدیان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس مقتدر و مهربانی است که نسبت به پلیس سایر کشور‌های دنیا سرآمد است. نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی و انصارالله است.

او با اشاره به گرامیداشت روز بزرگداشت حافظ شیرازی، تصریح کرد: حافظ هویت فرهنگی و یکی از مشخصه‌های هویت ما است بر همین اساس مقوله فرهنگ باید مورد توجه مدیریت شهری باشد و به اشعار و غزلیات حافظ، نشر و گسترش آن در جامعه اهمیت دهد.



انتهای پیام//س.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.